Şuan 15. Haftadayiz bizimde 11. Haftada yapıldı down sendromu olma riskin var dendi kanda 300 kişiden birinde olma ihtimali Buda daha sora yurt dışına gönderilen bir test varmis isteğe bağlı yapılan ücreti 3500 tl olan yaptırmadık doktorum usg de hiç bir problem görmediğini ama kafan rahat etsin istiyorsan yaptır dedi ve bende aldirmiycagim için yaptırmaya gerek duymadım halada gerek duymuyorum chnku şuan bu riski taşıyan turkiyede 100 den fazla hamile kadın var ve bu sadece bir ihtimal olduğu için bebeklerimiz sağlıcakla yada güzel bir melek olarak doğacaktır ama bizim evlatlarımız olacak dünyaları değişmeyecegimiz o testin bir önemi yok yani benimkide 10 günde çıkmıştı özelde yaptırmama rağmen