Dilara0606 inan testi yaptıran herkese mutlaka ya risk var diyolar ya sınırdasın diyolar çevremde çok duydum bu sefer anne bunu sürekli kafaya takıyo hamileliği stres altında geçiyo sonra çocuk bir doğuyor sapasağlam… Allah korusun velev ki %100 riskli denildi sonuçta hamileliği sonlandırmak gibi düşüncelerimiz yok o yüzden doktorların her dediğini kafaya takıp kendini üzme