Ftmamt111
Ben o gece neler çektim mahvoldum . Doktor o kadar basit bi şekilde söyledi . Bu kadar yıllık tecrübemë güveniyorum bebekte kalp atışı yok dedi . Alicaz dedi ama başka bi doktora gitmek istedim ben ertesi gün gittik ağlaya ağlaya kalp atışını dinledim . Gittiğim doktora da ne dualar ettim o sesi duymak farklı bişey . İşte İnsan kime guvenecek ben düşünüyorum . Bende ilk gittiğim doktora inanıp hemen aldrablirdm. Ama herseyin hayırlısı . İnşallah tekrar gebe kalirsinz 🙏