elferhn10 Selmaaa geç döllenmeyi nasıl anlıyor doktor onu merak ediyorum yada diğer doktor neden anlamıyor bu doktorlara gerçekten nasıl güveneceğiz?
Emnmntmhmmt elferhn10 canim son adet tarihinle ultrasondaki tarih uyuşmuyo bunun iki sebebi olabilir dedi benim doktorum ya gec döllendi yada sagliksiz dedi
Emnmntmhmmt Selmaaa banada sagliksiz gebelik olabilir yada gec yumurtlamis olabilirsin dedi kese var ama bebek küçük dedi ancak bi hafta sonra bebegin gelisimini izleyerek öğreniriz bunu dedi cok şükür saglikliymis büyümüş bebegim bi haftada 🙏
elferhn10 Emnmntmhmmt bende Allah izin verirse yarın kontrole gidiyorum ve doktor kalp atışı görüp goremediginde karar vericek gecen hafta 7+6da gittik yok dedi kürtaj dedi 1 hafta sonra tekrar bakalım dendi o yüzden soruyorum
Emnmntmhmmt Tombis sagolun birazda olsa icimi rahatlattiniz valla benim sata göre olursa cok erken oluyo 🙁 bu ara normalde oldugumdan aşiri takintiliyim
Emnmntmhmmt elferhn10 baslamiştir insallah kalp atışı saglikli bi sekilde görülür🙏 ayrica hemen kürtaj olmayin bazen kalp atisi gec duyulabiliyormus 🙄ben zor gecirmistim o bir haftayi doktorum sagliksiz olabilir bi hafta gelisimine bakalm dediginde aklima neler neler geliyordu
Sydgrdl Emnmntmhmmt benim geç döllenme 4 gün sat 6 nisan olmsi lazım ama 10 nisandan alıyor doktorlar canim
SerapUGR Emnmntmhmmt ben kaç kere kan verdim idrar testi yapmıştım yok bebek çıkmıyordu adette olmuyordum neyseki doktora gittim hesabıma göre bebek 7haftalık olması gerekiyordu doktor 6haftalık dedi başka bi doktor 5haftalık demişti falan filan ama ben hiç takılmadım 8.haftamda kalp atısını duydum. Simdi çok şükür 22haftalığız doğumumuz ultrasona göre olcak tabi Allah bilir yine sağlıkla kucağımıza alalımda inşallah
Emnmntmhmmt SerapUGR bende öyle oldum nerdeyse 20 gün adet gecikmesinden sonra beta degeri 260 cikti 10 gün gecikince Idrar testleri kan testleri herseyi yaptim cikmadi suanda 7 haftaligiz insallah haftaya kalp atislarini dinleticek doktorum 😊saglicakla alalim kucagimiza insallah hepimiz
SerapUGR Emnmntmhmmt kendinizi strese sokmayın dua edin yeter inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza eskiden ultrasonmu vardı bosverin ne zaman isterse ozaman gelsin yavrularımız 😄🙈
SerapUGR Emnmntmhmmt ilerleyen haftalarda bebeğinizin haftası kilosu vs ne düzene girecektir mutlaka söyler doktorunuz doğacagı tarihi
Emnmntmhmmt SerapUGR insallah daha yeni oldugu icin bisey demiyolarya o sebeple belkide bu kadar tedirginim
HlyaTopal Benimde sata göre 10+5 ama doktor 9+4 dedi sordum bir problem mi var dedim hayır adet tarihini değiştirecek geç döllenme dedi
Lawyeran Benimki adete göre 18 haftalık olması gerekirken, bugünkü ayrıntılı ultrasonda 17 haftalık çıktı. Geç döllenme olmuştur , herşet normal dedi doktor. Bence bu durum canınızı sıkmasın annişler ☺
Ekimucizesi Emnmntmhmmt ben geç yumurtladım iki hafta geç hem de.bu yüzden doktorun söylediği büyüklüğe göre haftaya göre bu uygulamadaki son adet tarihimi değiştirdim iki hafta sonrasına ayarladım yani her yönden iki hafta geriden geliyoruz bebekte asla problem oluşmuyor
Htcbursa Emnmntmhmmt bende çok erken öğrendim. Son adet tarihime göre 8 haftalık ama kalp atışı Yok. Gelişmemiş gebelik olma ihtimali yüksek dedi doktor. Çok huzursuzum.
Emnmntmhmmt Htcbursa rahat olun insallah sağlıklıdır huzursuz olunca o günlerde gecmiyo yazik bebisinizde rahatsiz oluyo
zlemDedeoluOkuyucu Selmaaa bende 6 haftalikken gittim kese var bebek yok. Doktorum 20 gun snra gel dedi. Gec dollenme olabilrmiki acba. Bende endiseleniyorum