MeyraRana Sevgibirkan utrason cihazlarında oynuyor günler haftalar benim verdiğim güne rağmen ya 2 gün ileri ya 1 hafta ileri bidahaki kontrole gittiğimde tam günü denk geliyor utrasona takılmıyorum çok sinir bozucu olmaya başlamıştı doktor ilk gün hangi tarih belirlediyse ona göre gidiyrm şuan 18+2 yim ve öyle devam ediyorum
MeyraRana Balarisiii sırt üstü yatınca öyle olur aslında tansiyonunuzu ölçüyormusunz arada onu ihmal etmeyin başın ağrıdığında kalbin hızlı çarpmaya başladığında durduk yere ölçün
Zarifhnm1 Sevgibirkan günüden fazla çıkıyorsa bebek ilerdedir fazla çıkan gün sayısı kadar benim de en son gidişimde 3 gün önden çıkmıştı öyle dedi doktorum 🌸
Sevgibirkan Zarifhnm1 yok ultrasonda cıkan 19+5dıyelim doktor ayrıntılı baktığında 19+2dyo tam uyumlu olmuyo normalde 20haftasına gırmesıne yakın ama daha 19+2de doktor kötu bişe demıyo haftasında dyoama neden ole bitek bndemiole dye merak ettım
Deletedmom_1 Balarisiii ben çok öyle değilim önceki haftalarda yatamıyordum ama şimdi ayaklarım yanıyor resmen geceleri 🤷🏻♀️
Deletedmom_1 Kubratalo4965- herkesin yapısı bir değil ikinci gebeliklerde daha net hissedilirmiş bazıları daha geç hissediyor ama bende 17. Haftada çok net hissetmiyordum o yüzden canınızı sıkmayın 1-2 haftaya netleşecek 🤗🤗
Deletedmom_1 Dmllale inşallah biran önce hissederseniz sizde inanın o kımıldadıkça tekme attıkca iyi olduğunu düşünüp daha iyi hissedersiniz kendinizi 😍😍🥳
Mutti Detaylıya 18+5 te gittim şimdi 19+3 olduk hareketleri tam net bilemiyorum hissedemiyorum ilk gebelik ne zaman hissedebilirim acaba
Deletedmom_1 Mutti detaylı ultrason 21. Hafta ile 24. Haftlar arasında yapılıyor 18. Haftada nasıl gittiniz ? Benimde ilk gebeliğim fakat ben hissediyorum her insanın vücut yapısı farklı olabiliyor yakın zamanda hissedersiniz inşallah 🙏🏻
Aysila-1 Bende 19+3.bir kaç gündğr seğirme şeklinde hissediyorum sanırım eğer gaz değilse 😅ayırt etmek çok zor. Karnım baya büyüdü bu hafta. Hareketlerini net bir şekilde hissetmeyi dört gözle bekliyorum 😍😍