Deletedmom_1 19+2 :) gayet güzel Allah şükür.. hareketlerini hissedince daha da mutlu oluyorum orada olduğunu iyi olduğunu hissetmek çok güzel 😍 siz nasılsınız, siizn nasıl gidiyor.. gobeginiz cıktı mi :) benim bi gobek var ama bebek mi yoksa gobk mi karar veremiyorum:)