Valla ben galiba 32 den sonraydı ağırlaşmayı ciddi ciddi hissettim yatarken altta kalan bacağımın ağrımasana uyanıp zor bela öbür tarafa dönmeye çabalıyorum. Nefes almakta güçlük çekiyorum, mide yanmaları zirvede şu sıralar. Bir de uykularım arttı yeniden🥳