Deletedmom_33 00.00 itibariyle 27 haftalık olduk oğlumla 💙🤗 Boyumuz patlıcan 🍆 kadar olmuş. Tüm eksiklerimiz tamamlandı sabırsızlıkla bekliyorum Şubat’ı doğum olsun diye. Henüz aşırı bir şikayetim yok ama bu son 3 ayda neler bekliyor ağırlaşmak dışında 😬
omerim32 Deletedmom_33 merhaba Şubat kaçında doğum benım 26 nasipse🥰 ayrıca doktunuz sımdıden dogum seklınızı soyledı mı
Deletedmom_33 omerim32 24 Şubat görünüyor. Henüz sormadım ancak hem tüp bebek hem 25+4′dee iri bebek dediği için sezeryan olacağını düşünüyorum. 30+1 de bir sonraki muayenemiz bakalım o zaman doğum şeklini konuşuruz belki
[silindi] Deletedmom_33 benimde 26+2 tüp bebek 🙃 doktorunuzla hiç konusmutunuz mu dogumun kacıncı hafta olabilicegini?
Deletedmom_33 [silindi] Konuşmadım henüz ama kafası 2 hafta önde ve en son iri bebek galiba demişti bu yüzden sezeryan olur büyük ihtimalle hem riske atmama açısından 37 sonu veya 38 içinde diye düşünüyorum erken gelmek istemezse tabi ☺️
Busra-61 Deletedmom_33 bence bel ve sırt ağrılarının artması da bekliyor valla mide sorunları artmasında gerisi çözülür 😂
Deletedmom_33 zeeynepp19 Şuan için erken doğum riski yok ama yine de ne olur ne olmaz ☺️ Zamanında gelsinler de küvez yolu beklemeyelim inşallah 🤲
Deletedmom_33 Busra-61 Bende 10 gündür hafif ağzıma asit geliyor boğazdan ama ciddi olmadığı için doktoruma söylemedim 😬
Deletedmom_33 Busra-61 Bende 10 gündür ara ara hafif ağzıma asit geliyor boğazdan ama ciddi olmadığı için doktoruma söylemedim 😬
Busra-61 Deletedmom_33 benimde aynı ama ben hamileliğin başından beri mide sorunu yaşıyorum maalesef ki başından beri renni kullanıyorum. Ama artık iyice yukarı çıktığı için mide direk ağıza geliyor az az sık sık yemekte fayda var ama insan dayanamıyor bazen 😂
NuranAhmet Deletedmom_33 profil resminiz de ne kadar net çıkmış. Benim her gidişimde yüz üstü yatıyor bi türlü göremedim renklide. Sadece yandan bi resmi tek var. Ne yaptıysam dönmüyor kontrolde 🥺
Deletedmom_33 NuranAhmet Detaylı da idi canım o resim Ali Ekiz’e gitmiştik. Çok hareketli olduğu için beni sağa sila yatırarak almıştı resmi 21+1′de. O zamandan beri beyefendi ya sırtını dönüyor ya yüzünü kapatıyor. 25+4 de doktor tam yandan aldı yok olmadı bı daha alayım dedi ki kafasını koluyla kapattı küsmüş gibi 🙄🙄