Sevinc-Berke Black-34 Bizimde tam 34 geldi ❣️ Şimdi 35+6 olduk yarın 36 haftalık olacaz elhamdülillah doktorumuz aralığın 10la 15i arası doğumumuzu gerçekleştirecek Allah nasip ederse 🤲🏻🐣🤰🏻
Sinembsr Black-34 hayır ben bastım denedım Happy kıds e yönlendiriyor :)) bizde 35. Hafta olduk cok az kaldı bebişlerin kilolar nasıl kızlar hafta olarak önde giden varmı bız öndeyiz kötü birsey değildir umarım 🤞
Black-34 Dennz Görmek güzel ama basınca ne oluyor acaba gidiyor mu o buton gitsin istemem heyecanı kaçar 🤣
Dennz Black-34 gitmez bence ya bende gitmesin diye dokunamazdım bakar bakar mutlu olurdum ahahshshs 😂😂😂😂
canand24 Black-34 Bana da henüz gelmedi ama basınca yanlışlıkla bastım diye de seçenek çıkıyomus yani kaybolmaz deneyebilirsin 🤭🤭
Melos1 Black-34 gitmiyor baska uygulamaya yönlendiriyor doğan bebişin gelişimi için😂 doğum yapmadım ama merakımdan baktım
Black-34 Sevinc-Berke İnşallah inşallah 🥰🥰🥰❤️❤️Burnunu öpmeyi unutmayın 🤣🤣bebek burnu hastalığım var da allahımmm fındık kadar
Black-34 Bastım kızlar bastım 😄😄diğer uygulamaya yönlendirip yanlış alarm diye de seçenek çıkıyor 😀😀😀acaba doğum yapanlar diğer uygulamaya geçecek mi bende ikisi de yüklü
Avukat_Anne Sinembsr bebeğinizin kilosu ve boyu ne acaba ben de şu an 35+1 oldum ama doktor randevuma var daha