5 gün önce oldum bu ayın 18si cumartesi günü öğle saatlerinde o günden beri kol ağrısı yaşıyorum ilk 3 gün hiç bir şekilde dokunduramadım o derece ağrıdı son 2 gündür biraz daha azaldı ama hala ağrıyor acaba bi sorun mu oldu yarın öğlen 6. Gün olucak ve kol ağrım geçmedi sağlık ocağını arayıp sorucam.