Busra0625 Kızlar 20. Haftadayım sağlık ocağı tetonoz aşısı vuracak yarın aranızda aşı olup sorun yaşayan var mı merak ediyorum?
ebruu19 Busra0625 1ay önce ilk dozunu oldum bugünde 2.dozunu oldum..aşı yerinde hafif bi ağrı var.. bazıları bebek hareketleri azaldı diyor ama bnm öyle bir sorunum olmadı çok şükür 🙏
Denizvegokyuzu Busra0625 Bana da kas ağrısı yapar kolunu oynatmakta zorlanabilirsin felan dediler baya korkarak gittim ama ilk iğneyi vurduğunda biraz yanma oldu 5 dakika içerisinde geçti ilaç dağılana kadardı yani 😁 hiçbir ağrı sızı yaşamadım çok şükür. 2.dozu bekliyorum şimdi 👍🏻😁
Derya5858 Bir kaç gün kolun ağrıyor üstüne yatamiyorsun ona göre sola vurdurmakta fayda var sağ kullanlar için.
Seda-sedos Hic korkma bende cok korkarak gittim hissetmedim bile sadece iki gun kadar bi sertlik oldu orada dokununca aciyo gibi ama dokunulmadigi surece hic anlamiyosun bile
Deletedmom_33 Busra0625 20+1 de oldum ilk dozu 4 gün kol ağrısı oldu sadece. Cuma da ikinci doz için gideceğim 27+1 de
mor_menekse1 Busra0625 bende bir hafta önce oldum Allaha şükür bir sıkıntı olmadı iki gün ağrısı oldu Bi yaparken anlamadım bile okdr aşı 💉 iğne korkum olmasına rağmen 😂 şifa olsun korkma kasma kndini
Meleqim06 Yaa tetenoz aşısı olmasak ne gıbı sıkıntı olur birde kaçıncı haftalarda olunması lazım ? Bilgi verirseniz Teşekkür ederim
secoz Busra0625 tetenoz 2 dozumu da oldum çok şükür bi sorun yaşamadım sadece hafif bi kol ağrısı oldu 😊