Karyakal hayır kalamadım. Ne zaman çizgim, test çizgisinden daha koyu çıktı o ay gebe kaldım. Bazı aylar yumurta gelişimi iyi olmayabilir hormon yeterince artmamış olabilir. Sanırım o aylarda test çizgisi netleşmiyor. Yapacak birşey tok kısmet deyip önümüzdeki maçlara bakacağız, stres ve heyecan yapmamak gerekiyor