mom8327 Merhaba, bende ovülasyon testi kullanıyorum ilk ayım, adetim geçti 2 gün bekledim ve 3 gündür test yapıyorum, ilk 2sinde çizgi vardı ama çok koyu değildi bugün yine yaptım koyu çıktı ve döngünün 10.uncu günü bugün, normal mi? Erken mi yumurtlamam?