Ozie1993 40+4 le bende kızımı bekliyorum ama gelmiyor 🙈 Hurma yiyorum bolca, yürüyüş ,skuat plates hepsini yapiyorum ama bir haftadır 1 parmak acilmayla bekliyorum devamı gelmedi acilmaninda. Sancı olmayinca yatış da vermiyorlar 🤦🏻♀️ Naska da napilabilir bilmiyorum 🙄 inşallah bian önce kendi sancisiyla gelir yavrularımız 🤲🏻