Benim 2. Bebegim olacak kısmetse ilk bebegim de 1 yasinda henüz. Ama ben de ilk bebegim gibi heyecan yok hic bir sey almayı birak dusunmedim bile. Heyecan yok ,hazırlık hevesi falan yok diye de kendimi suçlu hissediyorum aslında..2. Bebegime üzülüyorum bir yandan off cok değişik duygular içindeyim..