bebisin_annesii alparslanin_annesi daha hazırlık yapmadım 30’uncu haftada başlarım erken şimdilik bence 😊
alparslanin_annesi deletedmom87894 bende heycanlanmaya basladim ilk die ama cinsiyet bile açıklanmadı daha 😄
deletedmom87894 Mizgin_2163 bizde dün öprendik bu haftalar tam gösterme zamanı aslında bebiş saklıyormu
MerveeD Mizgin_2163 bencede erken benımde ilk bebegım bızde cok heyecanlıyız ama daha cinsiyeti belli degıl o yuzden bsey almadık
alparslanin_annesi bebisin_annesii 30 gec sanırım canim gebelikten dolayı uğraşması sikinti die ama bende 5. Ayda başlayım diyorum bu dolar meseleside korkuttu 18 19 u girucez gibi bebek arabasını falan set halinde alip kurtulayım diyorum 😂
deletedmom87894 bebisin_annesii öyle demeyin vallahi her geçen gün fiyatlar uçuyor alıp koymak en iysi
1122334455 20 Mayıs dedi Dr um cuma kontorulum var cinsiyeti söylerse eğer bende 7 aylıkken hallederim inşallah bir o zamanlara gelmek nasip olsun da 🤲
Semra12344 alparslanin_annesi bende nisan sonu inşallah 🧿🥰 18 haftalık olduk bir 10lu hastane çıkışı 2 tane 5 Li 2 kısayolu zıbın 5 6 tane alt üst takım battaniyeler vs aldım ilk bebiş olunca almadan duramıyor insan 😂😍
alparslanin_annesi Semra12344 bende hevese basladim alicam inşallah yavaştan ama ci şayet belli değil işte daha 😂 kemik yapısı erkek gibi dedi sadece sjsjs
Guzucuk25 alparslanin_annesi 2. Benim inşallah ben daha cinsiywt öğrenmedim bakalım yavaştan başlarız henüz erken 2. De kız olursa hiç başlamam lazım,
bebisin_annesii deletedmom87894 ben 14 haftalığım düşük riskim var ne olur ne olmaz hüsrana uğramayım diye almak istemiyorum allahım korusun ama🙏🏻🙏🏻
MeyraRana alparslanin_annesi ben değilde annem başladı diyebilirim battaniye örmeye başladı o bitince yelek patik ☺️