Nermin_nur1 inşallah kesenizi gorursunuz 🤲 benim bir kızım var sağlıklı doğdu arkasından bir tane daha oldu onu kaybettim 7 haftalıkken kürtaj oldum ama şuan tekrar hamileyim 13 haftanın içindeyim yarın benim de kontorulüm var ve ben de çok korkuyorum birşey oldu mu ya olursa ya anlamazsam diye ve o masaya yattığımda içimdeki o korku varya ya kalbi atmiyo derse diye ama çok şükür bu zamana kadar geldik şimdi aldı beni bir strest yarın nolacak diye diye korkudan bakalım Allah’ım hakkımızda hayırlısı neyse onu nasip etsin inşallah 🤲 geleceği varsa zaten bir şekilde geliyor yoksa yol yakınken dönüyor rabbim hepimizin kucağına almayı nasip etsin hiç bir kucağı da boş bırakmasın