Nermin_nur1 Yarın tam 5 haftalık oluyoruz. Bundan önce iki kaybım var yüreğim ağzımda geçiyor günlerim ama bu sefer daha güzel olacak her şey . Yarın inşAllah keseyi görürüz ❤️ Dualarımızı birbirimizden eksik etmeyelim canım kızlarım❤️
ikramomm Nermin_nur1 benimde yarın kontrolüm var 6+1 olucaz keseyi göremedik geçen hafta bu hafta inşallah nasip olur inşallah güzel haber alırızzz 🌸
ecemsmom Nermin_nur1 bizde yarın randevudayız tabi haftamız sonlara yaklaştı korku var 🤭 İnşallah görürsünüz keseyi herşey gönlünüzce olsun kötü düşünmeyin pozitif olun her zaman 🥰
Nermin_nur1 derindemir Evet canım ufak da olsa pıhtılaşma çıktı şu Anda aspirin kan sulandırıcı kullanıyorum
Arife1126 Nermin_nur1 bu korkuyu yaşamak gerçekten çok zor 😥 Benimde bi önceki gebeliğim riskliydi doğsada yaşamaz dediler ve 15 haftalıkken almak zorunda kaldılar. Şuan ikinciye hamileyim 7+6 olucaz yarın inşallah🙏🏻 Ama istemedende olsa içimde bi korku oluyor. İnşallah hepimiz sağ salim hayırlısıyla kavuşuruz evlatlarımıza🙏🏻🙏🏻
bnunrn_1 Nermin_nur1 Nermin_nur1 bende yarın doktora giden yeni hamilelerdenim😍 6+3 olduk 🥰 Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻
derindemir Nermin_nur1 kan sulandırıcı iğne mi ilaç mı kullanıyorsunuz?bende de ufak doz çıktı pıhtılaşma şu an kan sulandırıcı hap kullanıyorum.kese görününce iğne başlayacak doktorum.sizde süreç nasıl ilerleyecekmiş belli mi acaba?benimde 2 kaybım var 4+6 oldum yüreğim ağzımda benimde
Nermin_nur1 derindemir ben sadece hap kullanıyorum canım . Doktorum iğneye gerek yok dedi benim için . Yani iğne kullanmayacağım sanırım . Arada benim de aklıma takılıyor ama doktor iyisini bilir tabi