Canselyaren şu an 12 13 hafta oldu diyetteyim. 6 öğün besleniyorum. kahvaltım 8.30 yumurta peynir ağırlıklı, öğlen sebze çorba/bulgur pilavı, akşam et çorba/bulgur pilavı. ara öğünler biri süt meyve biri peynir meyve akşam son ara öğün de süt çiğ fındık.
önceden de 1 gün et 1 gün sebze yiyordum, ara öğün yine yapıyordum günlük 1 süt 1 yoğurt ceviz meyve olarak yapıyordum.