Kubragb ben 38. Haftamdayım doktor ne kan ilacı ne de d vitamini önerdi ama istersen Multi vitamin kullanabilirsin dedi, besinlerle karşıladım tüm vitamin ve mineral değerlerimi yapılan her tahlilde de değerlerim iyi çıkıyordu hatta aile hekimi bile şaşırdı “nasıl hiçbir şey kullanmadan böyle olur” dedi, bence yemenize içmenize dikkat ederseniz, dengeli beslenirseniz hiçbir takviyeye ihtiyaç duymazsınız