incikinannesi aynen konuşurum canım. Benim ilk bebeğim vefat etti 😔 20+5 hafta da acil serklaj oldum. Ama enfeksiyon nedeni ile 24+3 de doğumum oldu. 29 gün yaşadı bebeğim O zamanlar aileler bakmaya geldi. Kalkmam tamamen yasaktı. Ama aile içinde zor oldu. Şimdi o yüzden memlekete geldim. Ama bu sefer de eşim İzmir de ben burda. İnsan böyle zaman da yalnız kalmak istemiyor. Çok hassas oluyor biliyorsunz. Ekstra bide ilk bebeğim vefst edince korkular da bam başka