Boncugummmm hepimizin yardımcısı olsun inşallah canım 🤲🏻 ben normal de izmir de oturuyorum eşimin işi gereği. Ameliyat olacağım icin amasya da aile yanındaym. Sonra normal yasantima devam edebilir mıyım diye merak ediyorum. Sadece kahvaltımı yemeğimi kendim yapabilsm Yeter. Gerisini zaten eşim halleder. Evimi eşimi özlüyorm meragim o yüzden 😔❤️🥰