Guney16_Enes21 HaSretm İlk doğumumda tam 39da kontrole gitmiştim nstye bağlandım sancım çıktı bebekte hiç inmemiş dedi doktorum aynı gün sezeryana aldı. Şuan ikinciye hamileyim 36+5te doktor değiştirdim ve 38e gün aldım kısmetse bu cuma doğum yapacağım
HaSretm Guney16_Enes21 maşallah canım sağ salim evladını kucağına alırsın inşallah şimdiden hayırlı doğumlar 🙏🎈
elifemirasaf HaSretm şimdiye kadar verilmiş olması gerekirdi aslında bizim 37 de verildi Pazartesi Doğum var bugün 38+2 bizde aynı gündeyiz
elifemirasaf HaSretm durumunuz nasıl benim bugün sabit olarak belim ağrıyor bilmiyorum Pazartesi’yi bekler mi panik oldum
HaSretm elifemirasaf benim sadece bir gün öyle bel ağrım oldu 10 günü geçti tabii ama haricinde göbeğimi görmesem hamile olduğumu bilmem 😂😂 o kadar hiç sancı bel ağrısı yok 🤔
HaSretm elifemirasaf ay bende aynı umutla beklemiştim ama bak hala bekliyorum 😂😂 vaktiyle gelsin inşallah canım, 🌸
Mest12 belis_4 benimde günüm 4 ocakta doluyor bana malesefki daha gün vermediler ve çok merak ediyorum ya 🙄🙄😒