HaSretm Kızlar 38+2 deyim yarın kontrolüm var seryan için gün verirler mi ilk doğumum olacak Allah izin verirse sizlere ne zaman gün verildi 🙃
belis_4 HaSretm 2 aylık hamileyken günün 5 ocakta doluyo demişti doktorum. 25 Aralık doğum tarihi dedi. Şimdi 8 aylık olduk 25 26 27 Aralık doğum gününü bana bıraktı secemedim henüz 😂
HaSretm Kbrayankkk2 bende sancı falan yok daha doğrusu hiç hissetmedim sende de hissiyat var mıydı sancıya dair
Kbrayankkk2 HaSretm Kontrole gelene kadar hayir kontrolden sonra başladı 5 dakikada bir sancilar gelmeye sonra suyum patladi direk gittim sezeryana
HaSretm Aminee32 ayy ne güzel ya çok heyecanlı Allahım sağlıkla kavuştursun inşallah süslen püslen git doğuma canım 🙏🥰
HaSretm belis_4 ben direkt 25 i seçerdim erkenden kucağıma alayım diye hayırlı bir şekilde al canım kucağına sağlıkla gelsin inşallah 💃🌸
Mest12 belis_4 benimde günüm 4 ocakta doluyor bana malesefki daha gün vermediler ve çok merak ediyorum ya 🙄🙄😒
HaSretm Eymen_Enis_Ser bende yarın gitcem kontrole bugün bitsin hemen yarın olsun istiyorum son günler geçmiyor 😍kızımız yüzünü de hiç göstermedi çok merak ediyorum inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 🎈
belis_4 HaSretm Aminnnn inşallah sağol canım bilmiyorum kararsız kaldım çok🙈😂 kızımda 3 Aralık’ta doğmuştu aralari 3 yaş oluyo. Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🤲❤️
HaSretm Kbrayankkk2 zaten yarın yine de hazırlıklı gitcem duşumu falan alıcam beden temizliğini falan hep yaptım artık gerisi minnoş kızımın keyfinde bakalım 😊🙃