MinaGamze3 bence çok güzel ben çok beğendim, sizin içinize sindiyse kimseye sormayın bence herkesin isim zevki farklı oluyor çünkü, iki isimde kuranda geciyor hz. İbrahim’in eşi nin ismi sara ve anlamı katkısız temiz demekmiş, lina da kulağa hoş geliyor hurma fidesi anlamında ama Kuran’da olması kötü bir anlamının olmaması güzel bence, o kadar tuhaf isimler görüyorum ki forumda anlamsız değişik, lina sara ismi çok güzel olmuş bence canım ❤️❤️