MinaGamze3
Bende avusturyada yasiyorum, bence onlara göre isim düsünmek cok yanlis canim sonucta okulda hangi ismi koyarsan koy dalga geciceklerse gecerler
Benim oglumun ismi ali asaf onuda garip okuyorlar ama ben her seferinde düzeltiyorum simdi hepsi düzgün söylüyor ismini ☺️ Ama sahsen o pek umrumda degil benim icin önemli olan ismin karakter özeligi ve bir isim olmasi önemli sonucta anne baba isimden sorumlu ☺️