kizannesii90 sağlıkla büyüsün bebişiniz Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏 akşam üzeri sezaryen oldum sabah kalktım sıcak duş aldım imkanınız varsa duş alın ve hastaneden süt pompası isteyin mamadan da çekinmeyin benimle birlikte hastanede 6 kişi doğum yaptı 4 tanesi sarılıktan küvezde yattı şu an önemli olan bebeğin doyması eve geçince de tahin helvası yiyin gidip gelip ağzınıza atın arada üzerine de bol bolllllllll su için en önemlisi
su kadar süt arttıran bişey yok dereotu seviyorsanız bol bol tüketin bir de asla öğün atlamayın ilk sütler çok önemli benim bebeğim 1 haftalıkken 2 ameliyat oldu 10 gün küvezde kaldı doğru düzgün emziremedim bu dediklerim sayesinde sütüm kesilmedi sağılan süt ve biberondan beslendi hazıra alıştığı için bol bol süt verdiler ve yetmediğinde yine mama takviyesi yaptılar şu an çok şükür hem göğüsten hemde biberondan içiyor