Kızlar 40+3te kızım gelmediği için yatış verildi normal doğum yaptım doğum olur olmaz bebeği emzirdim ama benim göğüs ucum yuvarlak değil yayvan. Bebeğim tutup çekse bile ağzından kayıyor. Sadece damla damla sütüm geldi arttırmak için ne yapabilirim bebeğime şekeri düşmesin diye mecbur mama veriyorum