Busraaakbyyb derya46 hayır gitmedim çünkü o kadar çok canımı acıttılar ki ilk gittiğim de daha cesaret edemedim
muges44 derya46 batikonla pansuman yapıp her tuvaletten sonra fön makinası ile kuru tut, 15 gün oldu benim hala düşmedi ve oturamıyorum
Zhra4242 Busraaakbyyb Onu ihmal etme olur mu bak benim kızım 7 yaşında o zaman nasıl kestilerse hala kapanmıyor üçüncü çocuğum olcak ikincisinde fazla dikişim olmamasına rağmen kızımdan kalan yırtığı diktiler şimdi yine aynı dikecekler yada estetik dikiş yapılacak
Busraaakbyyb Zhra4242 iki gün önce gittim durum iyiymiş sadece geçmeyen bi akıntı var ona da fitil verdi
Hnzd11 derya46 desefin 1 gr antibiyotik igne kullandim ben canim cok cektim insallah sen cabucak iyilesirsin 🤗
Ebruf derya46 buz mu, benim iç dış 40 dikişim vardı ve 40 güne anca iyileştim. Ped kullanma canım ped naylon oldugu için terletiyor ve ıslak oldugu için geç iyileşiyor kuru tutman gerek kendini
Msl_ege sivlimglsh doğum komple sorunlu geçti benim 😂 ıkınamadım muhtemelen, ben yaptığımı sandım ama 😅 karnıma bastırdılar çünkü bi de 4 cm den 10 cm e 2-3 dakikada çıktı çok ani bi açılma oldu .
Yagmurdgdgn13 derya46 ben normal doğum yapmadım ama eltim görümcem daha ilk günden her tuvalete gittiğinde dr Vatikan’la yıkamasını söylemişti hayta su şişesi içimde hastane vermişti kullansınlar diye