derya46 Anneler normal dogum yapali 6 gün olucak nerdeyse ama dikislerim fazla oldugundan biraz gec iyileşiyor batikon kullqndinizmi hemrn iyilesmesi icin neler yaptiniz hastanede sandece buz onerdiler
iki_bal_annesi58 derya46 çok geçmiş olsun gözünüz aydın bebeğinize kavusmussunuz 😊 Dikislerinizi kuru tutmaya çalışın ıslak kalırsa geç düşebilir
Busraaakbyyb derya46 hayırlı olsun öncelikle bende 1 ay önce doğum yaptım daha yeni yeni iyileşiyorum diyebilirim. Ben batikon kullandım gerginliğini alıyordu bi de benim dikişlerim açıldı 3. Gün ondan bu kadar zor iyileştim geçmiş olsun inşallah toparlarsınız bir an önce
derya46 iki_bal_annesi58 teşekkür ederim darisi tüm annelere inşallah elimden geleni yapiyorum canim cok yanıyor
derya46 Busraaakbyyb teşekkür ederim canım seninde gözün aydın olsun inşallah batikonu doktormu onerdi canim egerki hemen iyilestiriyorsa almayi düşünüyorum
Busraaakbyyb derya46 doktor önermedi yani ben sormamıştım sorsam ne derdi bilmiyorum. Annem kullanmış 3 doğumunda da bende ondan aldırmıştım
derya46 Zhra4242 iki ıkınma ile bebek cikti o esnada kesmisler zaten igne yaptilar fazla aci cekme diye ama yine de agrim ollmustu
Busraaakbyyb Zhra4242 ya biz hastaneden çıktık bebeğim ertesi gün sarılık oldu ben çok hastaneye git gel dinlenemedim hiç ağrım falan yoktu normal de bi gece ağrımaya başladı kendim de göremiyordum eşime gösterdim yara açılmış dikişler bir taraftaymış dış dikişim 3 taneydi ama iç dikişim fazlaydı. Hastaneye acile gittim yatış dedi bana ama ağlıyordum ağrıdan artık. Yatış yapmadım çünkü bebeğimin bana çok ihtiyacı vardı sarılığı düşmedi hemen yatış yapsam dikiş yapacaklardı tekrar.
NeseA Canım idrarını yaparken temizlenme idrar dikisleri daha çabuk iyileştiriyor ebe bana söylemişti gerçekten 3 doğumda bende işe yaradı anı hareketler yapma inşallah iyi olursun bebeğinde hayırlı olsun canım 😘
Hnzd11 derya46 Canim ne olir ne olmaz her wc sonrasi baticon sur sen zarari olmaz da faydasi olir ben enfeksiyon kapmistim oyle 14 gun igne kullanmak sorunda kaldim. Sen ugrasma bari boyle seylerle ben cok zorlanmistim cok dikkat et dikislerine.
derya46 Hnzd11 tamm canim hangi igneydi oksaparmi bana ondan verdilerde teşekkür ederim bilgilerin icin
Msl_ege derya46 benimde 28 dikişim vardı , 2 ayda zor iyileşti . her tuvaletten sonra iyice kurulayıp , batikon sürdüm ve yanlış hatırlamıyorsam bi de günde 3 kez hametan sürdüm . kuru tutmak önemli . bi de sarı su diye bişey duydum bi araştırın isterseniz
Zhra4242 Busraaakbyyb Onu ihmal etme olur mu bak benim kızım 7 yaşında o zaman nasıl kestilerse hala kapanmıyor üçüncü çocuğum olcak ikincisinde fazla dikişim olmamasına rağmen kızımdan kalan yırtığı diktiler şimdi yine aynı dikecekler yada estetik dikiş yapılacak
Hnzd11 derya46 desefin 1 gr antibiyotik igne kullandim ben canim cok cektim insallah sen cabucak iyilesirsin 🤗