ozge07070 Boncugummmm 2 doz canım ama ebe bana 5 tane yaparsak mı 5 e tamamlarsak mı ömrünün sonuna kadar bi daha olmana gerek olmaz dedi doğumdan sonra yaparız dedi
aanemon-6 Boncugummmm sağlık ocağında ki hemşire geç yaptı ondan kaynaklı geç oldu erken dese erken vurulurdum. yok yok geç değil ben ilk gebeliğimde 35 haftalıkken tek doz vurulmuştum bi sıkıntı yaşamadım
tugbaacng Boncugummmm sağlık ocakları böyle malesef. Ordaki de doktor ama bana (reçetesiz bile satılan ilacı) yazmadi aile hekimi, doktorundan al reçeteni dedi. Hayır hastanedeki de doktor, sağlık ocağındaki de. Şaka gibiler.
Boncugummmm tugbaacng aynen canım okuyor denk gelıyor ıllaki. bnada proluton depot ignesi i yazmadı lar. Bn yazılıyor bılıyordum
Fatma191 Boncugummmm geç kalmamissin canım zaten hemşireler genellikle zaten bebek hareketlerinin tam hissedildiği zaman yapıyorlar yani tam zamanı geç değil yani
Fatma191 Boncugummmm rabbim sağ salim evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah annelik gerçekten de çok mükemmel bir duygu daha anne karnındayken bile onun için çok endişeleniyoruz😌🤭🤭
MrsMavis Boncugummmm geçen sene haziran ayında olmuştum elime bıçak kaydığı için bu yüzden sadece 2. Dozu olucam bu cumaya 24 hastalığım. 30. Haftaya kadar olun diyorlar