Hayıt otu macunu ve çayını kullandım bende pko hastasıyım 9 yıl evlilik sürecinde hıc çocuğum olmadı normal yollardan hamile kalamazsın demişlerdı doktorlar tüp bebek aşılama deneyelim dedıler ben istemedim tüp bebeği en son alışılma derken bız boşandık 2. Evlığimi yaptım ve ben bu evlığimde de çocuğum olmaz dıye düşünüyordum cok araştırdım adetim bıttıkten 2 gün sonra hem soğan suyu hem hayıt otu macunu ve çayını kullandım 15 gün boyunca ve her akşam gece uyumadan önce ayeter Kürsiyi okudum o ay hamile kalmışım ve şuan 4.5 aylık hamileyım