dudininannesi geçmiş olsun. ben de 21 haftalıkken delta varyantı oldum. d vitamini, C vitamini ve çinko kullandım. keçiboynuzu özü, propolisli ballı zencefilli süt, kemik suyuna çorba tüketerek bir faranjit geçiriyormuşçasına hafif atlattım. doktorumun önerisi ile karantina bitene kadar coraspin kullandım. en çok korktuğum pıhtı olayıydı zaten. pıhtı olmaması için hiç yatmadım hep hareket ettim arayan bütün Doktorlar bunu önerdiler. ve en önemlisi 5 litreye yakın su tüketmemi yudum yudum tüm gün içmemi söylediler. su çok önemli.