gozgozanne en önemlisi moralini yüksek tut canım kendini hiç üzme tabiki herşey ihtimal dahilinde ama sen güzel olanı düşün zaten ilk aylarda bebeğe geçme olasılığı çok düşük. Beslenmene dikkat et yürüyüşünü yap hayatını sakin bi şekilde devam ettir Allah hepimizin yardımcısı olsun sen de sağlıkla kavuş inşallah bebeğine. 😍