ikramomm evinde kedi olsun olmasın yapılması lazım zaten bu testin.Endişelenme.Ama bu saatten sonrada özelliklede sokak kedileriyle temas etme.Benim evimde 3krdi büyüdü 3üde sokaktan gelme.Cırmaladılar da ısırdılar da, tuvaletlerinide temizledim.Ve sokakta da çok kedi baktım.Benim kesin pozitif çıkar dedim ama şükürler olsun negatif çıktı.Sende gönlünü ferah tut.🥰