nigar_95 yani 7 haftalıkta birşey hissetmemeniz çok doğal ben karnım büyüyene kadar hamile olduğumu bile anlamadım hiç bişey hissetmedim yani çok doğal ayrıca hayatım boyunca sessiz sedasız düşük görmedim düşük zaten kanamayla oluyor lekelenme ve kanamanız olmadığı sürece bebeğiniz iyidir evham yapıp kendinizi yok yere sıkıntıya sokmayın derim