nigar_95 İçinizi rahatlatmak için söylemiyorum gerçekten çok evhamlanıyorsanız hastaneye gidin fakat benim neredeyse 2 haftadır lekelenmem vardı ve o zamanlar dinlenmeme rağmen bi anda göğüslerim küçülmüş, hassasiyet gitmiş sadece duygusallığım hala vardı annemi arayıp anne sanki bebeğim ölmüş ama haberim yokmuş gibi hissediyorum demiştim dün kontrole gittim gayet sağlıklı dedi bebeğim. Lekelenme olduğu için büyük ihtimalle bu kaygıyı yaşıyoruz gönlünüzü ferah turun ben bol bol dua okumuştum aklımdaki kötü düşünceler gitsin diye..