Biraz ülkemizde nedense kadınları normal doğumdan soğuttular sizi de anlıyorum devlet hastaneleri özellikle buna sebep maaleaef. Ama En sağlıklısı doğalı normal doğumdur. İlkim normal oldu kesisiz illa kescekler diye bişi yok. o kadar zor olsa bi daha hamile kalmaz kadınlar. İstemeden bu postu açarak cesareti olanların da cesaretini kırıyosunuz. bebeğinizin kilosu çok değilse hiç düşünme normal doğur zaten şu an epiduralli normal doğum diye bişey var çok kolaylaştırıyor doktorunuza sezeryan istediğinizi belli ederseniz onun kolayına gelir.