minnakanneeee Hilllll bende 38 haftalığım ve hala kararsızım normal doğum da alttan dikiş olacak diye korkuyorum sezeryanda da sonradan sancı olacak diye korkuyorum
Hilllll minnakanneeee aynı şekilde bende korkuyorum birde canımda çok tatlıdır o sancı nasıl çekilecek herkes sancıyı boşuna çekme diyor sezeryanda dikiş normal de diyor
Cocolingo minnakanneeee her doğum kendine özel, ben sezeryan olucam en başından beri hep buna odakladım kendimi 🌸
Asyaveannesi36 minnakanneeee eğer bebeğim dönerse normal düşünüyorum ama olmazsa sorun değil sağlıklı olalım da 💜
Hilllll Normal doğumdada doktorum kesi yapacağını söyledi sezeryandada kesi oluyor hangisi daha mantıklı sancı çekmek zor lütfen akıl verin
Deniz59 Hilllll sezeryan oldum 2 gün sonra evde temizlik yaptım sadece ilk kalkış aşırı derecede zordu açıdan ağladım ama sonra düzeldim 25 gün oldu acı falan kalmadı ☺️
Deniz59 Hilllll hiç yok korkma hiç bende diyorum sezeryan bumuymuş ilerde bişey olurmu bilinmez ama şuan hiç doğum yapmamış gibiyim
tlnnlt yavuzhan1707 çokta umrumda değil millet sıkıntıdan gelip burda milleti bozmaya çalışıyor korkuyorum yapamam bu kadar net ☺️ İkisinin de olumlu olumsuz tarafları var ben ameliyat sonrası acı çekmeye razıyım yoksa bugünden stres yapmaya başlardım nasıl doğuracağım diye
Kerem_mom Bende başından beri sezeryan olucam dedim inşallah 2 hafta sonra olucam, korkuyorum yine ama bi şekilde çıkacak o bebiş 😀 normalden daha çok korkuyorum inşallah kolay atlatırım
HaticeBerkayBalat3103 @minnakanneeee benim ilk gebeliğim canım Allah izin verirse normal dogum istiyorum 35 Haftalıgız rabbim hakkımızda hayırlısı neyse onu nasip etsin illa alttan dikiş olucak diye Bi kaide yok ama bu biraz senin ıkınmana baglı dikişsiz kesisiz normal dogum gerçekleştiren annelerimiz var tabi karar senin saygı duyarım rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah ☺️🤲🙏
kizannesiiii minnakanneeee ilk doğumumu normal yaptım dikişlerimde vardı ikinci gebeliğim 30. Haftamdayım normal istiyorum nedense sezeryandan korkuyorum😁
lentil Deniz59 10 15 günse iyi ozmn dayanılabilir. Peki özellkle süreci hızlandırmak için yaptğnz bir şey oldu mu