Senemsiii Sevgi0147 tabiki senin tercihin ama ilk haftalarda zaten bulantı çok olur yaklaşık 14. Haftaya kadar. Emzirmeyle ilgili degıl canım. Ama senin tercıhın nacizane fikrimi belirttim.
Sinemmmmm58 Sevgi0147 bana doktor 6. Aya kadar bekle demisti kesmeye hic ugrasmadim kizimi sute alistirdim kendi kendine birakti 1.5 yasinda bu arada
Sevgi0147 Sinemmmmm58 çok şükür canım kesmiştim o zaman sutede hicbirseye de alistirmadim böylelikle daha fazla yemek yiyor
Sinemmmmm58 Sevgi0147 bizim oldu bitti istahimiz guzel cok sukur ama baska turlu kesemedim.ben sutu cok ariyo