pinartonguc spinal oldum ve okadar rahat geçti ki ne baş ağrısı çektim ne çekiştirme hissettim ne makas ne vakum sesi hiç bir olumsuzluk yaşamadım 6 saat sonra ayaklandım ilk ayağa kalkmak biraz zor ama sonrası cok kolay ben hep yürüdüm ve sadece ilk kalkarken deatek aldım birdaha hep kendi başıma kalktım desteksiz ertesi gün evime döndüm ve normal hayatıma devam ettim hafif ağrılar oluyor ama zaten ağrı kesici veriyorlar onlarda 1 haftaya tamamen geçti ben cok memnunum ikinciye hamileyim yine spinal sezeryan olmayı düşünüyorum inşallah sizde kolay bir şekilde doğrup sağlıkla kavuşursunuz bebişinize☺️