pinartonguc canim o kadar tatli ki en ufak bi kestgim yerin acisini 3 4 gun cekerim 🤣 ama sezrryanda oyle olmadi 3. Gun ayaklandim islerimi falan yaptim gercekten bunyeden bunyeye degisiyor kimisi cok agri cekiyo kimisi cekmiyo mesela spinalden sonra bel agrisi yasayanlari da duydum.ama ben hic yasamadim 🙂 o yuzden kimsenin dogum hikayesiyle yada anlattiklariyla kendimizi korkutmaya gerek yok insallah sizinde pozitif bi dogumunuz gerceklesir bebeginizi saglikla.alirsiniz kucaginiza ❤