Stres olmamak imkansız hamilelik döneminde..Normalde çok cool biriyimdir kaynana vs konularda yani çok mesafeli ve kendine yeten biriyim..Ama hamilelik beni alıngan yaptı galiba..neden aramıyorlar,neden bi yemek yapıp getirmiyolar,neden bu kadar duyarsızlar diye çok stres yapıyorum..Eşime bile söyledim o da sen böyle biri misin? Sen klasik gelin-kaynana tartışması yapacak biri misn dedi !!!