Srsdrs benim annem kardeşime hamileyken yaşadı canım. Korkulacak hiçbirşey yok. Sadece bebek aşağıda olduğu için biraz dikkatli olman gerekiyor ve bebek büyüdükçe ağırlaşınca senin ağrıların oluyor. Taşıması daha zor diye söyleyebilirim yani. Erken doğum riski rahim duvarının kalınlığıyla alakalı diye biliyorum. Sen yine de doktoruna sor riskli bi gebelik miyim diye. Her gebe gibi uzanma , ağır kaldırma. Bunlar hepimiz için geçerli şeyler. Kendini de strese sokma. Emin ol bebeğin altta olmasından çok stresli hamilelik sıkınt yaratabilir sana. Güzel geçirmeye çalış bu süreci☘️