😣 bende geçen ay kovid atlattım aşım yoktu grip şeklinde geçti ama ilk günler hissettim baya eklem ağrısı falan şu an sistemde çıkıyor aşı randevusu 1 ay geçtiği için bende çok kararsızım olup olmamakta cevremdekiler diyor güya işte 3 ay korur falan ama 3 aya kadar ya doğum zamanı yeniden yakalnir ağır olursa Allah korusun hepimizi 😔