donmezzderya Merhaba 🌸
Ben 23. Hafta yaptırdım ilk dozumu. Şuan 24. Haftamız. Doktorum olmamı önermişti, Çok kararsızdım ama çevremde covidden bebeğini kaybeden ve erken doğum yapan bi çok insan görünce olma ihtiyacı duydum. İlk gün akşamında hafif kol ağrım oldu ve iki gün sürdü, Midem bulandı birazda. İkinci doz daha etkili şeyler yaşatıyor diyorlar bende ondan korkuyorum 🤦🏻♀️