Elsu26 23. Haftamdayımz şimdiye kadar hep tansiyonum sınırda çıkmıştı, bir kere çok yüksek dedi hemşire 16-8 di, benim astımım da var ve dogustan kalbim 1 puan hızlı attıgı için hemsireye bunlari söyledim. Saglik ocagina kadar da yuruyerek gitmistim o gün cok uzak degildi ama hemen yükselmiş tansiyonum. 15 dk dinlen eger inmezse acile gidiyorsun kendi doktorunla ne yapıp ulaş görüş dedi. Dinlendikten sonra 12 8e inmişti. 12 8e de sınır demişti. Tansiyon ölçmek için sık sık kontrole gidiyorum. Sanırım tuzlu yemek de neden oluyormus ama ben tuzu da çok azaltmıştım zaten, sanırım astım ve kalp ritmimin yüksek olmasindan yüksek çıkıyor benimki.