İyi akşamlar hanımlar belki hatırlayan vardır 10 gün kadar önce suyum azalmış önerisi olan var mı diye sormuştum sağolun çok yardımcı oldunuz havuç suyu ve deveci armutu ile suyumuz yükselmiş ama bu seferde tansiyonum yüksek çıktı 19-8 çıktı ve doktorum yatış verdi bu tansiyonla seni gönderemem dedi bi bidon verdiler bana yarın saat 18 e kadar idrarımı ona toplayacakmışım bakalım neler olacak 😊 başına gelen var mı acaba tecrübelerinize talibim 😁😊