Kivito inanın o ilk 10 günlük fotoğraflarına bakamıyorum. İki anneme de aç bence dedikçe yok aç olsa ağlar, verme mama diye tutturdular, hatta hastaneden geldik, aç kalmış mama başlamam gerek dediğimde gözlerindeki ifadeyi görmeniz lazımdı🤦🏻♀️ Çok mu biliyor doktorlar gibi bir ifade. Bu sefer annem kendi diyor aman mamayı unutmayalım diye.