Herkese merhaba 2. Bebeğime 14 haftalık hamileyim, tat ve koku gidince test yaptırdım ve pozitif çıktım. Tek doz aşım var bugün 2. Günüm eklem, baş ve göz ağrım çok fazla hamileyken covid atlatan varsa ilaç kullandınız mı nasıl geçti yazabilirseniz çok sevinirim, şimdiden teşekkürler